صدور قبض رایگان گاز برای بیش از ۲۱۹ هزار مشترک فارسی

توضیحات:

  • بیش از ۲۱۹ هزار مشترک گاز خانگی در مناطق مختلف شهری و روستایی، از تخفیف ۱۰۰ درصدی در قبوض گاز بهره‌مند شدند.

    مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به اجرای طرح بخشودگی گازب‌های مشترکان خانگی کم مصرف از دی‌ماه ۱۳۹۹ گفت: در این طرح ۲۱۹ هزار و ۱۹۲ مشترک خانگی از تخفیف ۱۰۰ درصدی گازب‌ها برخوردار شده و گاز را بدون پرداخت قبض، مصرف کردند.

    غلامعباس حسینی افزود: این طرح با هدف تشویق مشترکان به رعایت الگوی مصرف بهینه گاز و ترغیب مشترکان پرمصرف به تغییر رفتار مصرف اجرا شد و در این بازه زمانی همچنین ۳۴۷ هزار و ۶۲۷ مشترک شهری و روستایی از تخفیف ۱۵ درصدی قبوض گاز بهره‌مند شدند.

    او از اعمال مجموعا بیش از ۴۰ میلیارد ریال تخفیف شامل بخشودگی در قبوض گاز مشترکان کم مصرف خبر داد و گفت: در استان فارس ۳۵ درصد مشترکان کم مصرف و خوش مصرف از مزایای طرح بخشودگی ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی گازب‌ها در سه ماهه آخر سال ۱۳۹۹ برخوردار شدند.

    حسینی ادامه داد: مشترکان پرمصرف گاز نیز می‌توانند با رعایت الگوی مصرف از تخفیف گازب‌ها در ایام سرد سال بهره‌مند شوند.

    براساس مصوبه هیات وزیران، از دی‌ماه ۱۳۹۹ مشترکان خانگی که میزان مصرف آن‌ها کم‌تر از الگوی تعیین شده بود، شامل تخفیف ۱۰۰ درصدی روی قبوض گاز خود شدند.

    این بخشودگی شامل گاز‌بها مشترکان و هزینه‌های مرتبط با آن شامل مالیات، عوارض ارزش افزوده و عوارض گازرسانی است.

    مشترکان شامل بخشودگی صرفاً می‌بایست مبلغ مربوط به بیمه حوادث ناشی از مصرف گاز که برای مشترکان خانگی شهری ماهانه ۲۰۰ تومان و برای مشترکان خانگی روستایی ماهانه ۱۰۰ تومان است، پرداخت کنند؛ لذا این مشترکان پیامک قبض آن‌ها فقط شامل بیمه مذکور است که این مبلغ دریافتی نیز مستقیماً به شرکت بیمه کننده پرداخت می‌شود.

    ایام سرد محدوده زمانی نیمه دوم آبان تا نیمه اول فروردین ماه هرسال تعریف شده است. هم اکنون یک میلیون و ۵۸۱ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی استان تحت پوشش شبکه گازرسانی فارس قرار دارند.


  • تهیه و تنظیم توسط اجاره و کرایه باند
    تماس : 09123722683- 021 44285741
    انتشار خبر در :